Sisältöpartneruus

Lisää tehoa viestisi toimivuuteen

Tule sisältöpartneriksi!

Haluatko tehostaa ja vahvistaa markkinoimiesi tuotteiden tai palvelujen menestymistä kuluttajamarkkinoilla. Tutkitusti toimivin keino siihen on solmia oikeanlainen partnerisopimus tarkoitukseen sopivan median kanssa. Me tarjoamme Teille tähän sopivan ratkaisun.

Miten sisältöpartneruus oikein toimii?

A-Press rakentaa konseptoidun julkaisualustan, johon lehden julkaisija toimittaa tekstin haastattelemalla partnerin haluamaa henkilöä. Jutun graafisesta ulkoasusta huolehtii PhotoCom Oy:n graafikko sekä kuvatuotannosta ammattivalokuvaaja. Siältöpartneri päättää aiheen ja tekotavan huomioiden julkaisun asettamat rajoitukset. Julkaisija valvoo että kokonaisuus toteutetaan lehden journalistisen periaatteiden mukaisesti. Valittavana on neljä erilaista konseptijulkaisua joihin on mahdollista osallistua.

Miten sisältöpartneruus oikein toimii?

Sisältöpartneri saa useita todellisia hyötyjä. Näistä merkittävin on luonnollisesti parantunut ja tehostunut markkinointinäkyvyys. Juttukokonaisuuden lukuarvo on moninkertainen pelkkään mainokseen verrattuna. Se siis huomataan ja luetaan. Lisäksi juttu rakentuu aineksista jotka ovat partnerin päätettävissä ja näin jutun sanoma ohjaa lukijaa (mahd. ostajaa) vahvasti toivotulla tavalla.

View Details
Sold Out